Giovanni is geselecteerd als uitblinker omdat hij in zijn stageperiode een social media activiteit heeft opgezet (binnen Gilde Opleidingen) met als doel het creeren van feel good publiciteit voor de organisatie.
Hij heeft met deze social media activiteit waardevolle informatie verzameld voor de afdeling PR, Communicatie en Marketing van Gilde Opleidingen. Deze informatie wordt gebruikt in een notitie/aanbeveling betreffende social media, binnen Gilde Opleidingen, aan het College van Bestuur. Tevens is hij in de weer geweest met het creeëren van content voor de social media kanalen (YouTube, Facebook, Twitter). Hiermee heeft hij social media binnen Gilde Opleidingen op de kaart gezet.
Tijdens zijn stageperiode heeft Giovanni ook nog de landelijke Extreme Innovation Battle 2012 gewonnen (voor de recreatiebranche).
Gio is dolenthousiast over zijn nomatie als uitblinker van Gilde Opleidingen. Naar eigen zeggen lijkt het hem super om Gilde Opleidingen te vertegenwoordigen bij de landelijke uitblinkerverkiezing op 11 oktober. Daarnaast wil hij graag de titel ambassadeur van het MBO op zijn naam krijgen om zo te laten zien dat een mbo-er wel degelijk een rol speelt in het bedrijfsleven.
Na dit schooljaar gaat Gio verder met de opleiding Leisure & Hospitality Executive (niveau 4). Daarna is hij van plan in de toekomst zijn eigen recreatiebedrijf, zoals een camping, te beginnen of werkzaam te zijn binnen een bedrijf waar ontwikkelingen in de recreatiebranche plaatsvinden zoals de Animatie Compagnie.
De stagebegeleider vindt dat Gio zeer goed heeft gepresteerd, dit omdathij de opdracht eigenhandig heeft opgezet en gerealiseerd. De informatie die hij op deze manier verzameld heeft over (het gebruik) van sociale media is voor de afdeling PR, Communicatie en Marketing van Gilde Opleidingen, zeer waardevol. Het resultaat is boven verwachting.
Gilde Opleidingen is erg trots een dergelijke kanjer te kunnen afvaardigen naar de landelijke verkiezingen van de mbo-uitblinker 2012. Wij wensen hem veel succes.